PŁATNOŚCI
W naszym sklepie możesz dokonać płatności wybierając szybki przelew internetowy Przelewy24 lub PayU. Podczas dokonywania płatności zostaniesz przekierowany na stronę, na której będziesz mógł wybrać bank i przeprocesować płatność. Zostaniesz poproszony o zalogowanie za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzenie płatności. Prosimy, abyś nie zamykał przeglądarki do momentu automatycznego powrotu na stronę www.purcosmetics.pl. Może to trwać do kilku minut. Po przekierowaniu do płatności możesz także wybrać płatność za pomocą Blik, Apple Pay, bądź karty kredytowej (za pośrednictwem PayU) lub płatność odroczoną PayPo (w Przelewy24). Nie musisz obawiać się o swoje dane! System Przelewy24 wykorzystuje szyfrowanie SSL oraz posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej które zapewniają ochronę stron internetowych, poufność Twoich danych i gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji. Oferujemy także płatność przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze u kuriera.
FAKTURA VAT
W naszym sklepie możesz poprosić o wystawienie faktury VAT. Prosimy, byś to zrobił podczas składania zamówienia, zaznaczając stosowne pole formularza i wypełniając odpowiednie dane. Pamiętaj, że zgodnie z obowiązującym prawem, po przeprocesowaniu zamówienia nie będzie to już możliwe.
COŚ POSZŁO NIE TAK Z PŁATNOŚCIĄ?
Prosimy o kontakt na adres kontakt@optimumbeauty.pl - prześlemy Ci dane do płatności przelewem tradycyjnym lub link do ponowienia płatności. Możesz również wejść w historię zamówień i spróbować zapłacić ponownie.
DOSTAWY
Dostawy na terenie całego kraju realizujemy za pomocą firmy kurierskiej DPD lub do paczkomatów InPost oraz Paczka Orlen. Dokładamy wszelkich starań, by Twoja przesyłka trafiła do Ciebie jak najszybciej! Zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin, a przesyłka powinna być u Ciebie w ciągu dwóch dni roboczych. Jeśli jesteś zainteresowany dostawą poza granice kraju, skontaktuj się z nami - taką wysyłkę wycenimy dla Ciebie indywidualnie: kontakt@optimumbeauty.pl. Nie wysyłamy przesyłek do Wielkiej Brytanii.
ZWROTY
Jeśli zechcesz zwrócić zakupiony towar, to przysługuje Ci drogi konsumencie prawo zwrotu bez konieczności podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru pod warunkiem zwrotu w stanie niezmienionym. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU Zapakuj zwracany produkt tak, by dotarł do nas w stanie niezmienionym. Dołącz oryginalny dowód zakupu i formularz zwrotu. Wyślij paczkę na nasz adres: Optimum Beauty, Esperantystów 17, 58-100 Świdnica. Ważne - nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą i Paczkomaty InPost i “e-przesyłka”. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, jeśli zwrot zostanie przyjęty, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych otrzymasz od nas zwrot środków za pośrednictwem wybranej podczas składania zamówienia bramki płatności lub na konto wskazane w formularzu zwrotu, jeśli płatność była realizowana u kuriera. Jeśli nie dopełniłeś powyższych warunków i zwrot zostanie odrzucony, poinformujemy Cię o tym w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie on podstawą do reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.